Home » » Pelajar dakwa diperkosa anggota polis

Pelajar dakwa diperkosa anggota polis

Written By Berita Setiap Hari on Sunday 17 August 2014 | 17:46


BATU PAHAT – Seorang anggota polis ditahan Isnin lalu bagi membantu siasatan kes rogol membabitkan remaja bawah umur.
Menurut sumber, kejadian berkenaan berlaku sebaik sahaja mangsa yang berusia 16 tahun dan masih lagi bersekolah itu berjumpa dengan anggota polis tersebut dalam pertemuan kali pertama.
Katanya, kejadian berkenaan berlaku kira-kira jam 3 petang pada bulan Mei lalu di sebuah hotel berhampiran pekan Parit Raja, di sini.
(gambar sekadar hiasan)
“Mangsa pada mulanya diambil oleh suspek tersebut di kediamannya, kononnya untuk berbincang sesuatu yang cukup mustahak.
“Tetapi, sebaik sahaja mereka berjumpa, suspek tersebut terus membawa mangsa ke sebuah hotel dan memperkosa mangsa,” katanya.
Katanya, siasatan mendapati mangsa telah mengenali suspek semenjak penghujung April lalu, sebelum suspek menghubunginya dan menyatakan hasrat untuk berkenalan.

“Pertemuan itu adalah yang pertama antara kedua-duanya selepas berkenalan sekitar April,”katanya.
Difahamkan, mangsa turut menyatakan dia juga dirogol oleh seorang lelaki lain yang dikenalinya di Benut, Pontian, dua hari sebelum kejadian itu.
Katanya, mangsa dihantar ke Hospital Sultanah Nora Ismail (HSNI) untuk pemeriksaan lanjut manakala suspek ditahan reman bagi membantu siasatan. Sementara itu, Ketua Polis Daerah, Asisten Komisioner Din Ahmad ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu, lapor Sinar Harian.
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Berita Setiap Hari - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger