Home » » 3 maut motor bertembung

3 maut motor bertembung

Written By Berita Setiap Hari on Friday 5 September 2014 | 21:21


Betong: Tindakan tiga sahabat menaiki sebuah motosikal dengan melawan arus membawa padah apabila motosikal itu bertembung dengan sebuah motosikal yang dinaiki dua lelaki menyebabkan tiga maut dalam kejadian di Jambatan Sungai Bakir, Bungin, Spaoh, di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 9.30 malam, penunggang motosikal pertama jenis Yamaha, Asmirul Sanusie, 21, maut di lokasi kejadian, manakala dua rakan perempuannya, Era Naziera Yusof dan Natasha Nurul Afikah, masing-masing berusia 17 tahun parah dan dikejarkan ke Hospital Betong.

Manakala, sebuah lagi motosikal Modenas Kriss yang ditunggang Saimi Mazali, 52, dan pembonceng, Awet Sapali, 48 maut di lokasi kejadian.

Ketua Polis Daerah Betong Deputi Superintendan Aidil Bolhassan berkata, motosikal yang dinaiki seorang penunggang dan dua pembonceng itu dipercayai dalam perjalanan ke Bungin dengan menunggang di laluan bertentangan.


Katanya, ketika berada di atas jambatan berkenaan, motosikal yang dinaiki dua lelaki yang dalam perjalanan ke Manggut, di sini, itu tidak perasan kehadiran sebuah lagi motosikal lain di laluan mereka.
--hmetro
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Berita Setiap Hari - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger