Home » » Ehh… Zizan Dan Emma Maembong Kembali Bersama?

Ehh… Zizan Dan Emma Maembong Kembali Bersama?

Written By Berita Setiap Hari on Thursday 8 January 2015 | 20:56


TERKEJUT kami mendengar tentang hubungan cinta antara Zizan Razak dan Emma Maembong yang dikatakan sudah putus dan tiba-tiba dikhabarkan kembali bersama.

Kalau betul… baguslah berita gembira sebeginilah yang diharap-harapkan oleh peminat setia pelawak terkenal, Zizan Razak dan pelakon jelita, Emma Membong.

Sebelum ini memang heboh tentang gosip percintaan mereka yang dikatakan sudah berakhir.

Emma Maembong sendiri yang mengaku memutuskan hubungan cintanya dengan pelawak terkenal itu gara-gara dia sering makan hati dengan sikap Zizan Razak kepadanya.

Tiba-tiba… lain pulak kisahnya apabila Zizan Razak dikatakan telah memuat naik status di laman sosial, Instagramnya malam tadi dengan kapsyen “Alhamdulilah, terima kasih Allah.. terima kasih doa-doa yang baik dari anda semua… I love you sayang.”

Gambar itu jelas menunjukkan ayat cinta tersebut ditujukan kepada wanita disebelahnya iaitu Emma Maembong.

Status yang ditulis Zizan Razak itu seolah-olah bermaksud yang hubungan cinta mereka berdua telah pulih dan kembali bersatu bersama.

Rata-rata peminat nampaknya menunjukkan rasa syukur dan gembira malah sempat berdoa agar kedua-dua selebriti terkenal ini segera melangsungkan perkahwinan mereka.


Baguslah kalau betul mereka berdua telah bersama kembali… sebelum ini pun kedua-duanya pernah mengaku yang masih menyimpan lagi rasa cinta terhadap masing-masing.

Kami doakan moga cinta mereka dapat disatukan hingga ke jinjang pelamin.- MYNEWSHUB.CC
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Berita Setiap Hari - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger