Home » , » Tergamak rogol adik ipar

Tergamak rogol adik ipar

Written By Berita Setiap Hari on Sunday 18 December 2016 | 19:02



BANDAR SERI JEMPOL - Seorang lelaki berusia 57 tahun tergamak melampias nafsunya dengan merogol adik ipar berusia 20-an dalam kejadian di Felda Serting Hilir, di sini.

Lebih memalukan, tindakan terkutuk abang ipar durjana itu bukannya pertama kali dilakukan tetapi difahamkan berlarutan lebih kurang setahun lalu.

Ketua Polis Daerah Jempol, Superintendan Noorzainy Mohd Noor berkata, berdasarkan siasatan, mangsa yang berada di dalam bilik didatangi abang iparnya yang bertindak menutup mulutnya sebelum dia dirogol.

“Bagaimanapun, kakak mangsa dipercayai mengetahui perilaku lelaki berkenaan, namun tidak ambil peduli.

“Polis kini sedang mengesan lelaki tersebut bagi membantu siasatan membabitkan kes rogol,” katanya kepada Sinar Harian.

Sementara itu, Noorzainy berkata, dalam kes berasingan, seorang lelaki berusia 23 tahun yang dipercayai telah mencabul adik iparnya bertindak mengugut mangsa dengan mengatakan dia akan dirogol lebih dari seorang lelaki di depan kakaknya.  

“Kejadian berlaku sekitar bulan Mac di rumah dekat Felda Serting Hilir yang mana mangsa, 20-an diajak melakukan hubungan sulit oleh abang iparnya, namun mangsa menolaknya.

“Lalu suspek mencabulnya menyebabkan mangsa melarikan diri. Walau bagaimanapun, pada 20 November lalu kakak mangsa menerima khidmat pesanan ringkas (SMS) daripada suspek .

“Dalam SMS itu suspek mengatakan mangsa akan dirogol oleh dua hingga tiga orang di hadapan matanya (kakak) akibat mangsa memfitnah merogolnya,” katanya

Menurutnya, lelaki itu dikesan untuk membantu siasatan kes di bawah Seksyen 354/506 Kanun Keseksaan kerana mencabul dan menakutkan secara jenayah.

-- SINAR
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Berita Setiap Hari - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger