Home » » Awie Minta Kebenaran Isteri Kembali Kepada Erra Fazira

Awie Minta Kebenaran Isteri Kembali Kepada Erra Fazira

Written By Berita Setiap Hari on Tuesday 28 January 2014 | 18:41


Pelakon dan penyanyi Awie mengakui dia meminta kebenaran isteri terlebih dahulu sebelum membuat keputusan untuk menerbitkan ‘Konsert Teaterikal Suara Kita’ yang menyaksikan dia bergandingan semula dengan bekas tunangan, Erra Fazira dan juga Ziana Zain.

“Idea untuk menerbitkan pementasan ini timbul kira-kira dua tahun yang lalu. Ketika itu saya sedang menonton kembali filem ‘Sembilu’ dan tiba-tiba saya terfikir untuk buat sesuatu untuk mengembalikan nostalgia kegemilangan filem yang pernah mencipta fenomena pada tahun 90-an dahulu. Saya ingin ucapkan terima kasih kepada isteri kerana memberikan ‘lampu hijau’ untuk saya menerbitkan konsert teaterikal ini. Pada mulanya dia memang terperanjat, tetapi dia akhirnya bersetuju. Lagipun, isteri saya juga merupakan salah seorang peminat Erra dan juga Ziana,” ujar Awie ketika sidang media ‘Suara Kita’ di Istana Budaya, Kuala Lumpur pada Khamis.
Jelas Awie lagi, dia tidak ada masalah untuk ‘bercinta’ semula dengan Erra. Ini kerana dia menganggap semua yang akan dipentaskan nanti hanyalah lakonan semata-mata. Tidak lebih daripada itu.
--guatv
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Berita Setiap Hari - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger